جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۶۶۸
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: محمد حسین زندویان رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان گفت :  اولین نمایشگاه و حراج بزرگ فصلی آثار هنرهای تجسمی در رشته‌های طراحی، نقاشی، نقاشی خط، خوشنویسی و سفال در برازجان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان زندویان گفت : اولین نمایشگاه وحراج بزرگ فصلی آثار هنرهای تجسمی هنرمندان استان بوشهر در رشته‌ های طراحی، نقاشی، نقاشی خط، خوشنویسی و سفال در برازجان و با حضور ارسلان زارع، فرماندار دشتستان، حمیده ماحوزی، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر، تعدادی از مدیران و مسوولین ادارات و جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه افتتاح شد . 

زندویان افزود : این نمایشگاه با هدف حمایت از هنرمندان تجسمی استان بوشهر و معرفی توانایی هنری آنان و عرضه تولیدات هنری هنرمندان تجسمی در سطح شهرستان و استان می باشد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان گفت :یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه و حراج فصلی آثار هنری ،جنبه فروش آثار است و تمامی هنرمندان و علاقمند می‌توانند با ۲ اثر و اساتید با ۳ اثر در این رویداد فرهنگی و هنری شرکت کنند که در صورت فروش هر اثر صاحب اثر می‌تواند اثر دیگری را جایگزین کند .

زندویان گفت: در این نمایشگاه تعداد ۱۰۱ اثر هنری از ۳۲ هنرمند هنرهای تجسمی استان در معرض دید و فروش قرار گرافته است .

زندویان در ادامه اظهار داشت : اولین نمایشگاه وحراج بزرگ آثار هنری هنرمندان استان بوشهر توسط آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی چشمه برازجان و باحمایت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، اداره تبلیغات اسلامی دشتستان و معاونت فرهنگی شهرداری برازجان برگزار شده است . 

علی بحرینی مسئول نمایشگاه نیز گفت : در این نمایشگاه و حراج هنری آثار هنرمندان با تخفیف های ویژه ای قیمت گذاری شده است تا امکان خرید برای همه مردم علاقمند وجود داشته باشد .

بحرینی گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده  نمایشگاه و حراج آثار هنری در ۶ شهر استان برگزار خواهد شد. 

شایان ذکر است این نمایشگاه و حراج هنری از ۱۵تا ۲۶ اسفندماه سالجاری در سالن تبلیغات اسلامی برازجان برپا می باشد.

نظرات بینندگان
مصطفی
|
-
|
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
عالی بود
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر